זהו מספר מקשר

איך עושים פוליש ווקס לרצפה?

מכונת פוליש המאפשרת לנקות ולקרצף את הרצפה יכולה לסייע גם לליטוש עדין של השכבה העליונה. התוצאה היא רצפה מבריקה, מרשימה ואסתטית שגם חוסכת את הצורך בהוצאות כספיות על שיפוץ או החלפת הריצוף

השאלה איך עושים פוליש ווקס לרצפה חוזרת על עצמה לעיתים קרובות אצל קהל יעד מגוון. קודם כל, היא רלוונטית לבעלי משרדים או חנויות שמבינים שאין להם הזדמנות שנייה להשאיר רושם ראשוני חיובי על קהל היעד והלקוחות. שנית, התשובה לשאלה איך עושים פוליש ווקס לרצפה גם חשובה עבור אנשים פרטיים.

היתרון של פוליש וקס לרצפה הוא תוצאות מעולות ומראה חדש לגמרי. בגלל שאפשר ללטש ולנקות את הרצפה, לא צריך להחליף אותה או להיכנס לתהליך ארוך של שיפוץ מייגע ויקר. כמו כן, היכרות עם האופן שבו מבצעים פוליש וקס לרצפה עוזרת להבין מה היתרונות של הפעולה הזו לעומת ניקיון רגיל וכל כמה זמן כדאי לחזור עליה.

השלבים המומלצים של פוליש וקס לרצפה

יש כמה שלבים שעליהם חשוב להקפיד על מנת לנצל את היתרונות של פוליש וקס לרצפה:

א. ניקוי וקרצוף – בשלב הראשון מנקים ביסודיות את הרצפה ומסירים אבק ושאריות לכלוך. לאחר מכן משתמשים במכונה שמקרצפת את הרצפה. המכונה מחובר למכל שבו נמצאים המים וחומרי הניקוי שיוצאים מהתחתית, כך שהיא מסוגלת לכסות שטח גדול בזמן קצר.

ב. ליטוש – בשלב השני מבצעים ליטוש עדין של השכבה העליונה. מטרת הליטוש היא לחשוף שכבה דקה של ריצוף חדש לגמרי, מה שמשנה את המראה של כל חלל הפנים ומשדרג אותו משמעותית. את הליטוש מבצעים באמצעות סקוצ' קרצוף וניתן לבחור את רמת הליטוש: עמוקה, בינונית או קלה.

ג. מריחת סילר – בשלב האחרון ניתן ליישם שכבת סילר למניעת החלקה ולהוספת איטום. מריחת הסילר מומלצת בעיקר למקומות עבודה, אך היא יכולה להתאים גם לעבודות פוליש וקס לרצפה בבית פרטי או בדירה. כמו כן, הסילר מיושם על רצפה בגינה, בחצר או בגג ויש מקרים שבהם משלבים אותו בפוליש וקס של מעבדות.

פוליש וקס עושים עם חכמה – שירותי טיאוט קרצוף ניקיון ותחזוקה!

התייעצות עם המומחים של חכמה – שירותי טיאוט קרצוף ניקיון ותחזוקה תחסוך לך זמן והוצאות. אנו נבצע עבורך את שירותי הפוליש והברקת הרצפות ברמה הגבוהה ביותר, עם התחייבות לשימוש בחומרי גלם איכותיים בלבד. כמו כן, היתרון שלנו בא לידי ביטוי בניסיון של שנים רבות. מבחינתך, זה אומר התאמה אופטימאלית בין סוג הפוליש לבין סוג הריצוף.

מעוניינים להזמין שירותי פוליש ווקס איכותיים ואדיבים?
רוצים לדעת עוד פרטים על חברתנו? נשמח לענות על כל שאלה!

נשמח לעמוד לשירותכם. לקבלת פרטים נוספים – פנו אלינו עוד היום.

מספר זה הינו מספר וירטואלי, שהוא חלק משירות תוכן המופעל על ידי זאפ גרופ בע"מ ומפנה את המתקשר לבית העסק.
משתמש העושה שימוש במספר הווירטואלי, מסכים כי החברה תהא רשאית לשמור את מספר הטלפון ממנו התקשר, לכלול אותו במאגר מידע או ליצור באמצעותו קשר עם המשתמש, וכן כי המספר עשוי להשתנות מעת לעת.

מספר הטלפון הרגיל של בית העסק הוא 054-4912236
דילוג לתוכן