זהו מספר מקשר

ניקוי משטחי אפוקסי

רצפות אפוקסי הן פתרון פופולרי לריצוף במגוון רחב של תעשיות ויישומים. מהוות חומר פולימרי חזק ועמיד, הרצפות האפוקסיות מתאימות לשימוש במקומות שבהם נדרשת עמידות גבוהה לשחיקה, לפגיעות מכלל סוגיהן ולתנאי סביבה קשים.

ניקוי משטחי אפוקסי יכול להיות מאתגר מכיוון שהאפוקסי הוא חומר עמיד. עם זאת, ניתן לנקות משטחי אפוקסי ביעילות על ידי אנשי מקצוע שמתמחים בהסרת ליכלוך כתמים וחיידקים ממשטחים מיוחדים.

ניקיון חברות

איך מנקים משטחי אפוקסי?

ישנם מספר סוגים של מכונות שניתן להשתמש בהן לניקוי משטחי אפוקסי, כולל מכונות שטיפה בלחץ, מנקי קיטור ומקרצפים תעשייתיים. מכונות שטיפה בלחץ משתמשות בזרם מים בלחץ גבוה כדי להסיר לכלוך ולכלוך מהמשטחים, בעוד שמנקי קיטור משתמשים בקיטור בטמפרטורה גבוהה כדי לפרק ולהסיר כתמים קשים. מקרצפים תעשייתיים הם מכונות ניקוי כבדות שמשתמשות בשילוב של מים, תמיסת ניקוי וקרצוף מכאני כדי להסיר לכלוך ולכלוך ממשטחים גדולים. כאשר משתמשים במכונות אלו לניקוי משטחי אפוקסי, חשוב להשתמש בתמיסת הניקוי המתאימה כדי למנוע פגיעה באפוקסי.

ניקוי משטחי אפוקסי

כל כמה זמן מומלץ לנקות משטח אפוקסי

אנחנו ממליצים לנקות משטחים בהתאם לשימוש. במידה ומדובר בתעשית תרופות, מפעלי מזון או בתי חולים – אנו ממליצים לנקות באופן קבוע ולפחות פעם ביום. מחסנים ומפעלים אשר לא מתעסקים במוצרים בעלי השפעה ישירה על הבריאות ושומרים על היגינה מינימלית לרוב לא יזדקקו לניקוי יסודי כל יום, בדרך כלל הביצוע הוא שבועי או חודשי, בהתאם לסחורה ורמת השימוש. במידה ויש לכלוך מחומרים כימיים או כתמים קשים יש לנקות אותם באופן מיידי. במידה והמפעל, הארגון או המחסן מעסיקים חברת ניקיון הם ידאגו לניקוי ראוי בהתאם לצרכי המקום, בין אם מדובר בניקוי אבק בלבד או בניקוי יסודי וסטרילי.

חברת ניקיון המתמחה בהסרת לכלוך קשה במיוחד!!

חכמה היא חברת ניקיון מקצועית ומנוסה יש לנו את הידע והציוד הדרוש בשביל להתמודד עם לכלוך, כתמים וזוהמה קשים. אנו משתמשים במגוון שיטות ניקוי כגון, מכונות שטיפה בלחץ, מנקי קיטור וחומרי ניקוי ומסירי שומנים בעלי חוזק תעשייתי. הצוות שלנו בעל ניסיון בשימוש בטכניקות ניקוי שונות, כגון פיצוץ שוחק או ניקוי כימי, כדי להסיר לכלוך קשה וכתמים ממגוון משטחים. חשוב לבחור בחברת ניקיון בעלת ניסיון ומומחיות בהתמודדות עם לכלוך קשה במיוחד, שכן הדבר יבטיח את ביצוע העבודה בצורה יעילה ויעילה.

מחפשים חברת ניקיון לניקוי משטחי אפוקסי? חברה שתגלה רצינות ועקביות לצד גמישות? חכמה היא הכתובת עבורכם!

מספר זה הינו מספר וירטואלי, שהוא חלק משירות תוכן המופעל על ידי זאפ גרופ בע"מ ומפנה את המתקשר לבית העסק.
משתמש העושה שימוש במספר הווירטואלי, מסכים כי החברה תהא רשאית לשמור את מספר הטלפון ממנו התקשר, לכלול אותו במאגר מידע או ליצור באמצעותו קשר עם המשתמש, וכן כי המספר עשוי להשתנות מעת לעת.

מספר הטלפון הרגיל של בית העסק הוא 054-4912236
דילוג לתוכן