זהו מספר מקשר

עשר טעויות בניקוי משרדים שכדאי להימנע מהן

טעויות בניקוי משרדים

ניקוי משרדים הוא חלק בלתי נפרד משמירה על סביבת עבודה בריאה ונעימה וגם על היגיינה בסיסית. עם זאת, ישנן מספר טעויות נפוצות שעשויות להשפיע על יעילות הניקיון, בריאות העובדים ואף על האווירה הכללית במשרד. להלן עשר טעויות שכדאי להימנע מהן כדי לא להיתקל בלכלוך ואי סדר מיותרים:

שימוש בחומרים לא מתאימים

שימוש בחומרים לא מתאימים עלול לפגוע במשטחים, לגרום נזק ואף להוות סכנה בריאותית. חשוב להשתמש בחומרים המיועדים לניקוי משרדים ומתאימים לסוג המשטח אותו מנקים. במקרים מיוחדים ניתן להשתמש בחומרים טבעיים לחלוטין כאשר מדובר במשטחים רגישים או אלרגיות.

ניקוי לא יסודי

ניקוי לא יסודי עלול להוביל להצטברות לכלוך, אבק וחיידקים, שעלולים להשפיע על איכות האוויר ועל בריאות העובדים. חשוב לנקות את כל שטח המשרד, כולל פינות נסתרות ואזורים שקשה להגיע אליהם.

תדירות ניקיון נמוכה

תדירות ניקוי המשרד צריכה להיות בהתאם לרמת השימוש בו. משרד שבו עובדים רבים זקוק לניקוי תכוף יותר ממשרד שבו עובדים מעטים. תדירות ניקיון נמוכה יכולה להרגיש לעיתים כאלו לא נעשה ניקיון כלל. שירות ניקיון לחברות צריך לבדוק קודם כל את התדירות ולאחר זמן ניסיון להתאים את עצמם לאופן שבו החברה מתנהלת.

הזנחת חדרי שירותים

חדרי שירותים הם אזור מועד לפוריות חיידקים, ולכן חשוב לנקות אותם באופן יסודי ובקביעות. יש לשים לב לניקוי אסלות, כיורים, מראות, רצפה ומתקנים.

שיתוף פעולה בזמן ניקיון

שיתוף פעולה בין העובדים תורם רבות לשמירה על ניקיון המשרד. ניתן להציב פחי אשפה בכל מקום, לעודד את העובדים לפנות לכלוך ולרוקן פחים, וכן לתלות שלטים המזכירים את כללי הניקיון.

תיזמון לא נכון לניקיון

ניקוי המשרד בזמן העבודה עלול להפריע לעובדים ולפגוע ביעילותם, וגם לגרום לכך שהם ידרכו בשלוליות או על רצפה ניקיה או ישתמשו במטבח המשרד ובכך בעצם עבודת הניקיון לא תורגש כלל. רצוי לבחור זמנים נוחים לניקוי, כגון לפני תחילת יום העבודה, לאחר סיומו או בסופי שבוע.

התעלמות מבעיות גדולות יותר

זאת טעות נפוצה בחלק מחברות הניקיון. התעלמות מבעיות אחרות שיכולות לפגוע בניקיון, למשל שירותים מקולקלים, ברזים תקולים, צנרת בעייתית. כל הסוגיות הללו יכולות לגרום לכך שייוצר עוד ועוד לכלוך וללא התיקון במקור הבעיה לא תהיה אפשרות להגיע לסדר מקצועי.

שימוש במיכשור לא מתקדם

שימוש במיכשור ניקוי מיושן או לא יעיל עלול להאריך את זמן העבודה ולהפחית את יעילות הניקיון. כדאי להשתמש במיכשור ניקוי מתקדם וחסכוני בזמן. תוצאות טובות יותר בפחות זמן.

חוסר יעילות

ניהול לא יעיל של זמן ותהליכי ניקוי עלול להוביל לבזבוז זמן ומשאבים. חשוב לתכנן את עבודת הניקיון מראש ולקבוע נהלים ברורים. ניהול צוות הניקיון באופן שלא יפריע למהלך עבודה תקין ויעשה בזרירות.

חוסר תשומת לב לפרטים

פרטים קטנים, כגון ניקוי ידיות דלתות, מתגים ושולחנות, יכולים לעשות הבדל גדול בתחושת הניקיון וההקפדה במשרד.

מספר זה הינו מספר וירטואלי, שהוא חלק משירות תוכן המופעל על ידי זאפ גרופ בע"מ ומפנה את המתקשר לבית העסק.
משתמש העושה שימוש במספר הווירטואלי, מסכים כי החברה תהא רשאית לשמור את מספר הטלפון ממנו התקשר, לכלול אותו במאגר מידע או ליצור באמצעותו קשר עם המשתמש, וכן כי המספר עשוי להשתנות מעת לעת.

מספר הטלפון הרגיל של בית העסק הוא 054-4912236
דילוג לתוכן